Meld je aan voor onze nieuwsbrief!


Blijf op de hoogte en ontvang updates over onze nieuwe producten, sale en andere acties.

Cart 0

FAQs

Ik kan mijn bestelling niet voltooien/plaatsen op de website. Wat kan ik nu doen?

Lukt het niet om uw bestelling te voltooien/plaatsen, stuur dan een mail naar info@vanzus.nl. Dan maken wij uw bestelling in orde voor u.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

Wanneer u een bestelling plaatst op werkdagen voor 16:00 uur, streven wij ernaar deze dezelfde dag nog te verzenden. In actie periodes kan deze levertijd iets langer zijn door de drukte. Bedrukte producten worden binnen 2 werkdagen verzonden. Vaak zal dit echt dezelfde dag al zijn.

 

Ik ben niet tevreden over een artikel. Wat nu?

U kunt contact opnemen met ons via info@vanzus.nl. Meer informatie over het ruilen & retourneren van artikelen vindt u op onze website onder ‘Ruilen en retourneren’.

 

Zakelijke klanten

Wilt u onze onbedrukte producten of een deel hiervan opnemen in uw collectie? Neem dan contact met ons op via info@vanzus.nl. Wij zorgen er dan voor dat u een zakelijk account krijgt, zodat u ook tegen inkoopprijzen kunt bestellen. Graag de volgende gegevens vermelden:

 

Naam bedrijf
Contactpersoon
Adresgegevens
Telefoonnummer
KVK
BTW-nummer