Winkelwagentje

Ruilen & Retourneren

Het kan voorkomen dat je bestelling helaas niet is wat je ervan had gehoopt. Dit is natuurlijk erg vervelend! Wanneer je een artikel wilt ruilen of retourneren verzoeken wij onderstaand goed door te nemen en de genoemde stappen te doorlopen.

 

Neem contact met ons op

Stuur binnen 14 dagen een mail naar info@vanzus.nl waarin je duidelijk jouw gegevens, het ordernummer, het te ruilen/retourneren artikel en eventueel het artikel dat wij jou mogen opsturen vermeldt. Wacht met de artikelen retour sturen totdat je een mail van ons hebt ontvangen met verdere instructies.

 

Een nieuw artikel of geld retour

Na ontvangst van de retour gestuurde artikelen zullen wij deze retourzending controleren. Er zal gecontroleerd worden of het artikel in perfecte en ongebruikte staat is, of het is voorzien van de originele verpakking, of de aangehechte labels er nog aan zitten en of er geen beschadigingen zijn. Als alles in orde is sturen wij jou zo snel mogelijk het nieuwe artikel op of storten wij het geld zo spoedig mogelijk terug op jouw rekening.

 

Uitzonderingen

Met uitzondering van bestellingen waarbij VanZus een fout heeft gemaakt kunnen artikelen niet geruild worden wanneer:

  • de artikelen gebruikt zijn;
  • de artikelen buiten de schuld van VanZus beschadigd zijn geraakt na bezorging bij jou of een door jou aangewezen partij;
  • de artikelen zijn ontdaan van de originele verpakking en/of labels;
  • de artikelen speciaal voor jou gemaakt, gepersonaliseerd of samengesteld zijn.

 

Twijfel je?

In geval van twijfel of ontevredenheid denken wij graag met jou mee!